sâmbătă, 16 aprilie 2016

Produse gluten free

La Romexpo, in incinta Pavilionului C 4, in perioada 14-16 aprilie 2016 a avut loc un univers al nutritiei sanatoase.
http://www.eva.ro/divertisment/stiri/nutraceutica-diet-food-14-16-aprile-pavilion-c4-romexpo-articol-100503.html


Joi si vineri am fost doar in trecere dar astazi am avut mai mult timp liber si am petrecut cateva ore la acest eveniment cautand informatii pentru cei care sunt frecvent prezenti pe pagina https://www.facebook.com/Viata-fara-gluten-239267032822957/

Primul loc unde am poposit a fost Godrich Gluten Free :)
https://www.facebook.com/godrich.glutenfree/

Imediat o sa va arat si de ce.
Aceasta pasca este gluten free si poate pare greu de crezut dar ea exista si este produsa in Romania.

Produsele Godrich Gluten Free sunt destinate persoanelor cu intoleranta la gluten si / sau lactoza, bolnave de diabet, cu afectiuni gastrointestinale, cat si celor ce consuma acest gen de produse ca stil de alimentatie benefic sanatatii.
Gama de produse este variata, incluzand paine, chifle, briose, chec, cozonac, pasca si mai multe feluri de prajituri cu sau fara zahar.

Produsele sunt la vanzare in mai multe locatii din Bucuresti iar in link veti gasi mai multe detalii.
https://www.facebook.com/godrich.glutenfree/photos/a.440128492833443.1073741828.440117302834562/523719251141033/?type=3&theater

Apoi am facut cativa pasi si am intalnit o pe Dna Lidia Cremer.
https://www.facebook.com/lidia.cremer?fref=ts
Dansa are multa experienta in boala celiaca si va poate fi de ajutor.
http://www.realitatea.net/stiai-ca-alimentele-preferate-iti-pot-face-rau-ce-sunt-intolerantele-alimentare-i-cum-le-depistezi_1917840.html
Va recomand sa mergeti cu incredere la cursurile pe care le organizeaza.

Dupa o scurta cercetare de piata m am oprit la standul Dobrogea deoarece de mult timp stiu de premixul pt paine fara gluten Dobrogea dar se comercializeaza doar in Cta si nu am reusit sa conving pe cineva din Cta sa livreze aceast premix si in Buc.
Mi s a spus ca exista linii separate de productie si este exclus riscul unei eventuale contaminari.
Cat de curand posibil acest premix va fi prezent si in magazinele din Buc.
Am primit cadou o punga de premix si o voi testa iar apoi revin cu detalii.

La standul SamMills am descoperit produse noi fata de cele existente pe piata romaneasca in acest moment.
Am primit cadou o cutie cu paste din porumb si quinoa pe care de abia astept sa le incerc.


Mergand putin mai departe i am gasit pe cei de la Nutri Free cu o gama variata de produse si am achizitionat cateva.

Cand eram pe picior de plecare i am zarit pe cei de la Zenyth si am studiat putin oferta lor.
Folosesc frecvent colon help si nu am avut probleme iar acum eram curioasa daca au ceva produse marcate gluten free.
Surpriza a fost destul de mare pt ca am gasit 9 produse marcate fara gluten.
   


Sper ca aceste informatii sa va fie de folos. 
Mai multe poze si detalii gasiti pe pagina Viata fara Gluten Community. 


O seara frumoasa tuturor si un weekend placut in continuare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu