vineri, 21 mai 2010

O zi speciala

Se apropie ziua nepotelului meu, v-a face un anisor si m-am gandit sa merg sa dau comanda de un tort in forma de masina sau unul personalizat cu poza lui.
Am facut un calcul iar suma de bani care ar trebui sa o dau pe tort este undeva la intre 150-250 ron.
Tortul in forma de masina se vinde la kilogram, 40 ron/kg.



Cel personalizat are acelasi pret la care se mai adauga in functie de preferinte poza comestibila dar depinde de marime, informat A3 costa 30 ron si in format A4 costa 60 de ron.


5 comentarii:

  1. vine si ziua nepotelului meu care face tot un anisor si cred ca un tort cu poza lui e o idee chiar f buna

    RăspundețiȘtergere
  2. da ar fi o ideea buna si in acelai timp ingenioasa, trebuie sa mergi la cofetarie sa dai comanda cu o zi inainte si sa achiti un avans, sa iti alegi exact ceea ce doresti.

    RăspundețiȘtergere
  3. vine si ziua mea si imi doresc un tort de 10 Kg cu poza sotiei ca sa o mananc de nevasta buna ce e.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan, sa inteleg ca esti un mare iubitor de dulce??

    RăspundețiȘtergere